Käyttäjätunnus

Salasana

Tilaus- ja käyttöehdot
Tilaa lisenssi
Rekisteröidy

3T Opetusmultimediat
3T Riskinarvointi
Oikeuden päätökset
Muu materiaali

TS-valtuutettulisenssi
3T Kouluttajalisenssi
3T eOpisto
Asiakaskohtaiset
Monimuoto

3T Lakiseuranta
HSEQ Monitor
3T Kulttuurimittari

» TS-PÄÄLLIKKÖLISENSSI
Lisää työkaluja työsi tueksi!
» REKISTERÖIDY ja tilaa viikottainen uutiskirje!

Keskustelu / Kysy-Vastaa-Kommentoi

2 vakituista työpaikkaa yhtäaikaa

Ryhmät >> Kysy-Vastaa-Kommentoi >> 2 vakituista työpaikkaa yhtäaikaa

Aloitusviesti
HOITAJA
TAMMIKUU 23, 2014.

KLO 22:03
2 vakituista työpaikkaa yhtäaikaa
Olen hoitoalalla ja työsuhteeni on toistaiseksi voimassa oleva, josta olen hakemassa virkavapaata 6kk. Voinko siirtyä tämän 6kk:n ajaksi toiseen toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen? Eli minulla oli käytännössä 2 vakituista työpaikkaa yhtäaikaa ja toisesta olisin virkavapaalla..

Vastaukset
HEIKKI
TAMMIKUU 24, 2014.

KLO 12:00
2 työpaikkaa
Ei tuolle ole juridista estettä, mutta työnantajan ei ole pakko antaa virkavapaata toisen toimen hoitamista varten. Väärää perustettakaan hakemuksessa ei ole syytä kirjata, siitä voi olla ikäviä seurauksia.
2TYÖTÄ
HELMIKUU 25, 2014.

KLO 23:48
virkavapaan jatkaminen
Hei! Olen juuri tuossa tilanteessa: minulla on kaksi vakituista työtä, joista toisesta otin virkavapaata, jotta pystyin, ottamaan toisen vastaan. Nyt minulla on mahdollisuus hakea jatkoa virkavapaalle, mutta nykyisen työnantajan suhtautuminen asiaan mietityttää. Voiko nykyinen/se työnantaja jolla olen aktiivisessa työsuhteessa estää minua hakemasta jatkoa virkavapaalle toisesta paikasta ja voiko kahden työsuhteen pitäminen (joista toinen ei ole aktiivinen) olla ääritapauksessa esim peruste irtisanomiselle?
MIETINTÄMYSSY
HUHTIKUU 08, 2019.

KLO 17:11
Hoitovapaalta uuteen työpaikkaan

Jos hoitovapaalla saa uuden työpaikan, voinko pitää vanhan työpaikan edelleen, koska olen ilmoittanut palaavani hoitovapaalta vasta yli vuoden kuluttua? Hoitovapaan lopettamisen joutuu kyllä kelaan ilmoittamaan, kun lapset menevät hoitoon. 

Kommentoi

Nimimerkki

Otsikko

Viesti

Liite  

Kirjoita ylläoleva koodi tähän kenttään

Takaisin

Bookmark and Share

© 3T Ratkaisut Oy Ilmoita virhe tai anna palautetta.